niedziela, 11 września 2016

Ogłoszenia

Hej!
Dziś wpadłam na pomysł ja urozmaicić mojego bloga.
Otóż czy spodobała by się Wam coś w stylu:,,Gazety Jorvik"?
Jeśli tak to piszcie w komentarzach.
A poza tym ogłaszam też konkurs.
Konkurs trwa do końca września a nagrody to dyplomy i niespodzianki.Konkurs polega na tym żeby stworzyś strój do szkoły.W grze StarStableOnline.Zgłoszenia piszcie w komentarzach lub na Skypa:Kasia Malik.
I ostatnie ogłoszenie tego dnia to:
Nowy Kod!
Kod jest na 7 dni StarRidera.Działa z pewnością bo go wyprubowałam.
Kod to:G5S8GS6B.
Życze miłego dnia.
              Charlotta

4 komentarze:

  1. YAY!Niedługo będzie pierwszy numer

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie poczytam Gazetkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gazetka to super pomysł!Nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam!

    ss-laetitiasunbard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń