sobota, 20 sierpnia 2016

Wiadomość(żal)

Hejka!
Nie będzie mnie na tym blogu, ponieważ zakładam drugi, ale jest o zupełnie czym innym niż SSO.
Czasem może będę tu wchodzić...
Zakładam drugiego bloga dlatego bo nie mam po prostu co robić na SSO.
Jeśli kto ktokolwiek to czyta(wiem że na pewno nikt) to jak jest zainteresowany drugim blogiem niech napisze w komentarzu.
Rajdów na SSO i tak nie będę robić bo się do tego nie nadaję(nawet jak ktoś by mnie zmusił to ja tylko pomyślę co o tym sądzę.Bo i tak nikt by się nie zgłosił).
Drugi blog jest o tym co najbardziej lubię czyli o:
HUNCWOTACH!!
No może nie wszystko o Huncwotach bo ja piszę o nich książkę to nie będę jeszcze bloga o nich pisać(xD).
Rozpisałam się a muszę jeszcze drugiego bloga o Sweet Huncwotach zrobić...
Miłego popołudnia!
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz