środa, 27 lipca 2016

16 poziom i trochę o zadaniach

Hej!
Od dziś mam 16 poziom!(jak ja lubię tą muzyczkę gdy ma się nowy poziom...)
I...
...Na Opuszczonej Farmie znalazłam Ducha!
Miałam oczywiście od niego zadanie.
Niezbyt miły on był.
Nazwał mnie WARIATKĄ.
Jakże mi smutno się zrobiło...:(
Ja mu mówię, że jest duchem(bo to prawda)A on?!
Się na mnie drze.
Odblokowałam też Bagno Pi.
A ta Pi zmieniła mego pięknego konisia w jakąś zabawkę konisia:(
A żeby dostać zadanie z duchem trzeba mieć zadanie o nowych podkowach od kowala.
I pan Trout ma mnie jutro nauczyć łowić:)
A jak mnie rozbawiło jak Pan Klaus chciał przede mną uciec a ja go w 2 sekundy złapałam!Ha!
 Próbowałam też dostać się na Fornorent_Name(czy jak to się nazywa)
Zawsze czekałam aż odblokuje Bagno Pi by tam wejść.Ja sobie idę Drogą Starego Króla,
a tam normalne cała droga zawalona!Ruinami jakimiś.
Musiałam też zawiść Emmę do Lasu Złotych Liści.
Lubie jak ją wiozę na moim pięknym koniusiu i skaczę a ona onosi ręce do góry i krzyczy,,WIIIII!"
Takie też literki się za nią pojawiają.
Albo jak gwałtownie hamuję to ona wtedy łapie się za mojego konisia i tak przeze mnie przenika.
Jutro będę odblokowywać Eponę.
Wczoraj robiłam zadania z Igorem.
Jaki on był straszny!
Chciał zjeść moją chodzącą piękność!(tak mówię o koniusiu)
A potem tak baaardzo się cieszyłam jak wpadł do wody w DUD(Dolinie Ukrytych Dinozaurów)
Ale go wyciągnęłam nie wiem czemu:(
Ten Igor jest idiotyczny.
Ciągle mówi,,hehe".
A jak zrobił obrzydliwe ciasto(to ja znalazłam składniki) Ed Field był szczęśliwy!
Ciasto mu smakowało!Tam była kulka z Bilardu!I siano!I mydło!I klej do drewna!I sól drogowa!
I Ed Field kazał mi pójść do schowka bo tam jest jakiś Franke.Noto idę i otwieram schowek a tam wychodzi......No Franke.Ale ten Franke to ZOMBIE FRANKERSTEIN!
A on ciągle mówił w kółko:
,,Franke?FRAAANKEE!franke".
A potem okazało się, iż jest zaginionym gratem Profesor Einstein tej z DUD.
I to tyle co chciałam powiedzieć.
PAA!
FRAAANKEEE!
hehe!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz